Ghiozdanul rosu


In ultima saptamana am vazut cel putin 5 copilasi pe strada cu ghiozdan nou, fericiti ca anul scolar le aduce hainute, caiete colorate, carti, creioane, stilou si cate si mai cate. E un momet frumos si fericit, sau cel putin asa e normal sa fie pentru oricine.

M-a cuprins un pic nostalgia amintindu-mi de emotiile pe care le-am avut inainte sa incep scoala. Cineva imi adusese din Turcia o minunatie de ghiozdan rosu, cu Tom & Jerry….in fiecare zi il luam in spate si ma uitam in oglinda..ca sa va imaginati, eram micuta, foate slaba si aveam 4 carlionti. Mai aveam si o pereche de pantofi din piele, adusi tot din Turcia, care imi placeau foaarte mult, dar nu imi veneau. Asa ca, tot in fiecare zi ma chinuiam sa ii port, poate aveau sa se largeasca…Nu s-au largit, dar m-am ales cu altii🙂.

Acum, chiar daca nu mai am ghiozdan sau rechizite, astept sa vad ce minunatii si-au luat copilasii pentru noul an. Sunt tare haiosi cand se mandresc cu noile achizitii si se lauda ca anul acesta vor invata mai bine.

Pentru anul care sta sa inceapa, EnglezalaGradi le-a pregatit nazdravanilor o multime de surprize, care sa ii ajute sa invete cu drag. Daca sunteti profesor de engleza sau parinte, stati cu ochii pe blog, pentru ca pana la inceputul scolii promit sa postez cat mai multe materiale care sa va vina in ajutor.

3 gânduri despre “Ghiozdanul rosu

  1. Eu când eram mic a trebuit să iau în primire ghiozdanul mai vechi al sorei mele. Din fericire era albastru. Îl mai am și acum, undeva printr-o debara. Pe parcursul anilor am scris și desenat pe el foarte multe lucruri. Devenise un fel de jurnal. Și am un sentiment foarte plăcut ‘citindu-l’ din când în când. Realizez că nu multe s-au schimbat în mine de atunci…

Lasă un răspuns

