More veggies


Dragele mele, în perioada asta sunt foarte aglomerată şi o să postez materiale cum îmi permite timpul.

Lecţia despre legume o completez cu lista de cuvinte: The vegetables

Vă ataşez şi un plan de lecţie pe care l-am gasit pe un site: the veg lesson.

Vă recomand această lecţie pentru că ne învaţă cum să predăm legumele interactiv, prin dialog.

O să deviez puţin de la tema acestui post şi o să vă povestesc ce surpriză faină am avut azi. O mămică, care la rândul ei are un blog – Talente de Năzdrăvani – a scris un articol despre cât de utile îi sunt materialele pe care le găseşte aici. Asta nu poate decât să mă bucure şi să mă motiveze să continui :). Cu această ocazie ţin să vă recomand blogul ei pentru că veţi găsi o mulţime de idei originale pe care le puteţi folosi la grădi. So, enjoy!

Lasă un răspuns

