Who Will Trick-or-Treat With Me?


BooHooo!

Se apropie Haloween-ul, o sărbătoare din ce în ce mai simţită şi la noi. Dar eu nu vreau să vorbim dacă e bine sau nu să sărbătorim în stil american, ci să vă dau câteva bombonele să le împărţiţi copiilor.

ON HALLOWEEN

The witches fly
Across the sky,
The owls go, „Who? Who? Who?”
The black cats yowl
And green ghosts howl,
„Scary Halloween to you!”

HALOWEEN TIME

Its halloween time
Tonight the moon is bright
Black cat ran in the night
Witches flying on a broom
Vampire dancing happy
Because is scary halloween night…boo

TRICK OR TREAT

Boo! The ghost howls
when he hears the roar of the owls
it is time to trick or treat
through out the strret.

HALOWEEN IS HERE!

Ghosts and Goblins near.
Scary sounds,
And barking hounds,
Halloween is here!

Halloween is here!
Tricks, and treats, and fears.
Spookey nights,
No more light ‘cause
Halloween is here!

FIVE LITTLE PUMPKINS

Five little pumpkins sitting on a gate
The first one said, „Oh my, it’s getting late”
The second one said, „There are witches in the air”
The third one said,”But we don’t care!”
The fourth one said, „Let’s run and run and run”
The fifth one said, „I’m ready for some fun!”
Wooooo, went the wind
And out went the light
And the five little pumpkins rolled out of sight!

Gasiti mai multe poezii si pe:

http://cstitcher.tripod.com/hpoems.html

http://www.dennydavis.net/poemfiles/hallownp.htm

halloween-flash-cards

halloween-matching-worksheet

halloween-worksheet-pumpkins

love this one🙂

13 gânduri despre “Who Will Trick-or-Treat With Me?

  1. In primul rand as vrea sa te rog sa ne tutuim, nu de alta, dar probabil avem cam aceeasi varsta😛. Sincera sa fiu, sarbatoarea asta nu o stiu decat din filme: copii costumati care merg dupa dulciuri….nu m-a interesat niciodata in mod special, dar cu siguranta gasesti o multime de chestii pe net. Daca gasesti ceva superinteresant, please share🙂

  2. Hello! am descoperit un super cantecel pe care l-am invatat cu copiii anul trecut si l-am cantat la serbarea de Halloween….a fost suuper, l-au invatat foarte repede iar anul acesta, spre surprinderea mea, desi sunt doar la grupa mijlocie, mi-au spus ca trebuie sa cantam din nou”cantecelul acela frumos”(l-au cantat singuri)…sper sa va placa;) http://www.youtube.com/watch?v=f4JbEwb5os enjoy it!

  3. Alina, am facut serbarea cu copilasii de la gradi ieri.Am avut expozitie cu desene pe care le-am afisat in clasa si pe care le-au admirat si parintii,am decorat sala cu tot felul de decupaje, copiii au avut costume foarte frumoase, pe care le-au prezentat ( fiecare a spus ce personaj reprezinta, in engleza desigur:), am si cantat cateva cantecele pe care am reusit sa le invatam anul acesta, o poezie si….la sfarsit…binecunoscuta cerere si rasplata:D (trebuie sa spun ca erau foarte nerabdatori sa vada ce le-am adus- cate o briosa in care am infipt un stegulet desenat cu simboluri de Halloween si bombonele) Au meritat din plin! Parintii au asistat si le-a placut…Succes si tie!!!

  4. Apropo, e foarte frumos cantecelul.Cantecele de pe Super Simple Songs sunt toate foarte frumoase.Eu le folosesc cu drag si copiilor le plac foarte mult.

  5. Vreau sa va spun ca petrecerea de Halloween a fost un real succes, iar copiilor le-a placut la nebunie si mi-au spus ca a fost „cea mai tare serbare”.Am mers pe proiect pe o saptamana, astfel ca toata saptamana am avut ca si tema „Halloween”.In decursul saptamanii am confectionat cu copiii tot felul de ornamente, coronite, fantome, copiii au realizat desene foarte reusite de Halloween pe care le-am expus in holul gradinitei, acolo unde am avut serbarea.Tot copiii si-au confectionat din pet-uri taiate galetute pentru dulciuri, precum si fel de fel de bostani, care mai de care mai frumosi(bineinteles, ajutati de parinti).Costumele au fost superbe, la fel si machiajul si coafura copiilor.La inceputul petrecerii si-a facut aparitia vrajitoarea Armida care a facut fel de fel de vraji( cu eprubete, apa colorata si bicarbonat), invitand copiii sa amestece si ei potiuni magice.A urmat programul in limba engleza, fiecare copil a spus cel putin o poezie, au cantat, iar apoi au plecat”Treat or treating”( in prealabil, am anuntat parintii sa vina pregatiti cu dulciuri).Dupa ce si-au umplut galetutele, a urmat parada costumelor si premierea copiilor ( pe sectiuni:sectiunea „Vrajitoare”, „personaje scary”, etc.)Juriul a fost alcatuit din educatoare si 4 scolari din clasa a-IV-a, fosti prescolari ai gradinitei)Toti copiii au primit diplome, dulciuri si „My Halloween mini-book”.A urmat apoi premierea bostanilor, dupa care am premiat si scolarii, dar si juriul ( toata lumea fiind costumata)Apoi am dat drumul la baloane( orange and black) si am continuat cu PARTY!!!! A fost super!(PS. Am avut si confetti cu spiders, black cats, pumpkins, bats)…

Lasă un răspuns

