Smells like cinnamon..smells like Christmas


Scorţişoară, portocale şi brad – asta e combinaţia magică de arome care îmi aminteşte de Crăciun🙂. E sărbătoarea mea preferată pe care o aştept cu sufletul la gură. Îmi plac colindătorii, vinul fiert, bradul colorat şi luminat, casele sub zăpadă şi pacea care stă deasupra lumii. Cel mai important, cred eu, este faptul că ne aminteşte că suntem OAMENI şi adevărata fericiere vine când facem ceva unul pentru celălalt.

Legat de asta (şi pentru că am însfârşit acces la laptop după ce a fost stricat o săptămână), vreau să vă povestesc de nişte oameni deosebiţi din Cluj-Napoca. În fiecare an ei se transformă în Moş Crăciun şi duc cadouri copiilor săraci. Cadouri mici, puse în în cutii de pantofi – ShoeBox, împachetate frumos. Cadourile pot conţine dulciuri, rechizite, hăinuţe şi multe altele. Ele trebuiesc pregătite cu multă dragoste pentru copii între 2 şi 18 ani. Din fericiere există un centru de colectare a cadourilor şi în Bucureşti: sediul iQuest, Str. Dr. Nicolae Staicovici Nr. 4A, sector 5. Engleza la Grădi va da o fuguţă cu ceva cadouri acolo🙂. Va fi foarte greu să mă decid asupra vârstei,  dar..până la data de 22 decembrie, când e data limită de colectare, voi avea timp să mă hotărăsc şi să fac ceva cumpărături pentru copilaşi. Eu vă invit pe toţi să faceţi un cadou din acesta, mic şi drăguţ, care va face fericit un copil. Este un efort mult prea mic în comparaţie cu bucuria pe care o să o facem.

Pentru mai multe detalii în legătură cu asta, aveţi şi un link pe care îl puteţi accesa: shoebox.ro

P.S.: Aşa cum am promis, voi veni cu un post cu materiale pentru Crăciun. Am întârziat un piculeţ din cauza problemelor pe care le-am avut cu laptopul, dar în curând vă voi face un cadou numai bun pentru serbare🙂

Un gând despre “Smells like cinnamon..smells like Christmas

  1. Pingback: Campania Shoebox 2012 « Engleza la Grădi

Lasă un răspuns

