Heeelp!


Recunosc că acest post spune multe despre cât de atentă sunt în general, dar trebuie făcut…. Să vă povestesc de la început. Înainte de vacanţa de Crăciun, o mămică m-a rugat pe facebook să o ajut cu un like pentru un concurs. Zis şi făcut…Între timp, ea a intrat pe pagina mea de facebook Engleza la Gradi, după care şi pe blog, şi fiindcă i-a plăcut activitatea mea, mi-a propus să o meditez pe fetiţa dânsei. Recunosc că am fost încântată, mai ales că mi-e tare dor să lucrez cu copiii şi doamna stătea şi foarte aproape de mine.

După ce m-am întors din vacanţă, am vrut să o contactez, dar….mi-am dat seama că nu mai ştiam despre cine este vorba. Destul de penibil pentru vârsta mea frageda :)). Oricum, în ultimele zile mă obsedează ideea de a afla numele acestei persoane, aşa cum ajung să mă obsedeze toate informaţiile pe care încerc să mi le amintesc şi nu pot…

Aşa că, drăguţă mamică a unei fetiţe de 7 ani, vă rog, dacă vedeţi acest post, să mă scăpaţi de acest chin!!

Vă mulţumesc foarte mult.

Lasă un răspuns

