New Kindegarten Year, new beginnings


Aproape că a fugit vacanța, cu trenul din Franța…nu mai este decât foarte puțin până la marea deschidere a noului an.

A fost o vară frumoasă, relaxantă, de care am profitat din plin pentru a „face ordine în sertare” și pentru a veni cu idei noi pentru blog, pe care, va mărturisesc că sunt nerăbdătoare să le pun în practică. Între timp mi-am finalizat studiile (momentan..) și noua mea titulatura este de manager de proiecte. Asta nu are o legătura prea mare cu activitatea mea pe blog, dar în viitor mi-ar plăcea să mă implic în cât mai multe proiecte educaționale și vreau să știți că puteți apela la mine pentru ajutor în acest sens.

Voi profita de timpul rămas până la deschidere pentru a posta materialele pe care le-am găsit, perfecte pentru un „back to kindergarten„ fabulos. Săptămâna asta voi posta mai des (o să încerc să mă revanșez pentru o vară prea relaxată…), așa că urmăriți-mă să găsiți micile comori pe care le-am pregătit.

Nu uitați nici de pagina de facebook EnglezalaGradi: www.facebook.com/pages/EnglezalaGradi. Likeeeeeeeeee!

grupul Engleza la Grădi: www.facebook.com/EnglezaLaGradi, pe care îmi doresc foarte mult să îl extindem împreună anul acesta. Vă aștept să vă înscrieți în grup!

pagina de Twitter Engleza la Gradi: twitter.com/englezalagradi. Follow me!

Azi voi atașa câteva materiale care vă vor ajuta să țineți mai bine minte copiii și să vă apropiați de ei mai ușor.

Aici birthday lists aveți un calendar absolut megacute cu temă cupcake, unde puteți trece ziua de naștere a fiecărui pici. În acest fel o să le învățați mai simplu numele și o să le puteți face o mică surpriză, chiar dacă ziua lor a fost în weekend sau în vacanță.

Aici aveți o fișă de evaluare a copiilor, care vă va ajuta să le monitorizați evoluția și pe care o puteți arăta oricând părinților, ca aceștia să știe la ce nivel este piciul. În felul acesta vor ști și ei că vă dați interesul și tratați cu responsabilitate activitatea fiecărui copil.

Oh, and don’t forget

See you tomorrow!

Lasă un răspuns

