Meditații marca Engleza la Gradi


Dragii mei,

Așa cum poate v-ați dat seama, sunt îndrăgostită iremediabil de copilași și de predat. Până acum am meditat copii de toate vârstele, dar trebuie să recunosc că cel mai mult mi-au plăcut orele petrecute cu picii de-o șchioapă. Ați putea bănui că sunt cele mai simple orele cu copiii mai mici, dar vă contrazic ferm. Este cel mai greu, deoarece capacitatea de a explica, de a menține trează atenția și interesul cresc invers proporțional cu vârsta.

Îmi place la nebunie fascinația din ochii lor, timiditatea față de necunoscut, pronunția originală🙂, viteza cu care învață orice lucru nou și pofta de joacă în spatele cărora îmi place să strecor dragostea pentru limba engleză. Cu siguranță și cele mai frumoase amintiri le am tot în orele minunate petrecute cu picii.

De ceva timp am luat o pauză de la meditații deoarece am fost implicată în alte proiecte, dar fiindcă îmi lipsește foarte mult activitatea cu copiii, îmi doresc foarte tare să încep iar.

Așadar, pentru cei interesați, ofer meditații la engleză, de preferință copiilor cu vârsta cuprinsă între 3 și 14 ani. Am o experiență de peste 3 ani în domeniu, folosesc metode și materiale interactive, și cel mai important, reușesc să mă împrietenesc ușor cu copiii , găsind cel mai eficient program pentru fiecare. Locuiesc în București, Piața Muncii și mi-ar fi foarte ușor să lucrez cu copii din zonă, dar nu exclud nici alte zone din București.

De asemenea, aș vrea să ofer meditații gratuite copiilor din orfelinate.

Mă puteți contacta pe adresa de e-mail: oanaa_ardeleanu@yahoo.com.

Aștept cu nerăbdare să lucrăm împreună!🙂

4 gânduri despre “Meditații marca Engleza la Gradi

  1. Da, e cel mai greu sa lucrezi cu pitici, but most rewarding🙂 Acum multi ani am abordat si eu munca voluntara in orfelinatul de pe atunci, doua ore pe sapt., dar dupa un sem am abandonat pt. ca eram prea afectata de ce se intampla acolo si de cum sunt copiii. Succes!

  2. Buna! Iti urmaresc blogul de ceva timp pentru ca este plin de lucruri utile. As dori sa-ti scriu ceva insa pe mail asadar te-as ruga, daca este posibil, sa-mi dai si mie adresa ta. Multumesc anticipat si o saptamana frumoasa!

Lasă un răspuns

