În lumea poveştilor


Pot spune că am avut o copilărie fericită şi nu pentru că am primit totul de la părinţi, ci pentru că mi-au dăruit ceva mai mult decât atât. Un cămin fericit, atenţie, iubire, un piculeţ doar de răsfăţ şi dragostea pentru poveşti.

Stăteam cu orele şi citeam, îmi plăcea la nebunie seria de Poveşti Nemuritoare. Mă afundam în propria-mi imaginaţie cu prinţi, prinţese, balauri şi alte cele. M-a dus în multe locuri nebănuite imaginaţia mea de copil, rătăcită pe meleaguri fără griji cotidiene sau ambiţii lumeşti.

Azi îmi amintesc cu drag de anii aceia şi chiar dacă nu se mai întorc, sunt recunoscătoare că i-am gustat din plin.

Pasiunea mea pentru poveşti mă duce către cei care înfrumuseţează cu aşa mult talent camera unui copil, aducându-i aproape lumea aceea fascinantă şi plină de culori. Una dintre aceste persoane este o prietenă dragă, care pictează atât de frumos şi după fiecare cameră pictată vine să îmi povestească cât de fericit a fost copilaşul respectiv şi cum stătea mereu lângă ea să întrebe cât mai are.

O recomand cu toată inima dacă vreţi ceva special pentru camera copilului, mai ales că este foarte talentată, foloseşte materiale din cele mai bune şi are preţuri mai mici decât ce se practică.

Mai multe poze cu lucrările ei şi contactul le găsiţi pe site-ul oficial Pereţi de Vis.

Delia la lucru:)

Lasă un răspuns

