Sondaj


Dragii mei,

cu ceva timp in urma v-am povestit cat de mult mi-as dori ca Engleza la Gradi sa aiba o surioara😀. Era vorba despre Franceza la Gradi, un proiect care imi doresc sa devina realitate.

Inainte de a ma dedica acestui proiect, sunt curioasa sa aflu daca exista interes in gradinite pentru predarea limbii franceze. De aceea, ii rog cititorii mei care au informatii in acest sens sa ma ajute.

Va multumesc foarte mult si in asteptarea raspunsurilor voastre,

calmez-vous-et-parler-francais-3

3 gânduri despre “Sondaj

Lasă un răspuns

