Salut, Franceza la Gradi!


fr1

Azi mi-am luat inima in dinti si am scris primul post pe Franceza la Gradi, surioara mai mica a blogului Engleza la Gradi.

De ce a fost nevoie sa-mi iau inima in dinti? Pentru ca nu sunt o vorbitoare prea grozava de franceza. Dupa terminarea liceului, m-am despartit politicos de aceasta limba care, muzical vorbind, imi place la nebunie.

Cum vara aceasta unul dintre obiective este sa imi reiau vechea relatie de prietenie cu limba franceza, mi se pare o idee buna sa impartasesc materialele pe care le gasesc si, cine stie, poate unii copilasi vor prinde drag sa invete.

Asadar, va rog din suflet sa-mi tineti pumnii, sa ma sfatuiti, sa ma corectati si daca doriti, puteti contribui si cu posturi sub semnatura voastra.

Si nu uitati, follow blogul Franceza la Gradi si like pentru pagina de facebook Franceza la Gradi.

Merci beaucoup! :*

2 gânduri despre “Salut, Franceza la Gradi!

Lasă un răspuns

