Christmas Rhymes Collection, ready for orders


Dragii mei, sunt foarte bucuroasă să vă anunț că am început de curând o serie de e-bookuri cu poezii în engleză: Children Rhymes Collection, care debutează cu prima ediție dedicată iernii și Crăciunului.

Christmas Rhymes Collection este o culegere cu poezii pe care le-am ales special pentru a fi atractive și ușor de memorat pentru copii. Este un proiect pe care am vrut să-l încep de ceva timp și mă bucur că am reușit să-l lansez chiar în această perioadă, numai bună pentru poezii și povești.

Această primă cărticică este gratuită și cine o vrea nu trebuie decât să trimită un mail cu solicitarea la oanaa_ardeleanu@yahoo.com, iar eu vă voi răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Aștept cu nerăbdare feedbackul vostru, mai ales că este prima mea creație de acest fel și sper să vă folosească.

Oh, and Santa, we are ready for you! Prepare the presents because we have  the Christmas Rhymes Collection🙂.

 

compil

2 gânduri despre “Christmas Rhymes Collection, ready for orders

  1. Felicitari! iti urmaresc cu interes postarile si chiar utilizez din materialele pe care ni le imparti! Multumesc! Doresc sa primesc si eu carticica cu poezii pentru Craciun!trimit o solicitare pe mail…
    Felicitari inca o data si mult succes in continuarea proiectului!

Lasă un răspuns

