Story stones


Să pictez pietre a fost pe departe una dintre cele mai relaxante activități, mi-a plăcut la nebunie. Am găsit câteva pietre mici și fără denivelări, le-am spălat bine și mi-am lăsat imaginația în voie.

Am ales o temă de vară și desene simple. Culorile acrilice au fost ideale, s-au prins foarte bine și s-au usucat repede. Ca să țină mai mult desenul, ar trebui date și cu un lac. Se pot folosi și markere permanente sau culori tempera.

Aș fi avut nevoie de cel puțin 100 de pietre să pun în practică toate ideile, prințese, balauri și toată cavaleria :)). Copiii s-ar distra pe cinste pictând pietre, iar după aceea le pot folosi pentru a crea povești.

IMG_20140723_235846 Mai jos este povestea năcocită…o prințesă care stă la plajă, urmărită de un rechin și salvată de un pirat curajos. A fost o metodă foarte bună de a recapitula vocabularul despre plajă și de a învăța cuvinte noi.

IMG_20140725_182119Vă aștept și cu alte povești de vară, iar dacă vreți să le împărtășiți pe ale voastre, sunteți bineveniți pe blog.

IMG_20140724_000821

 

 

 

 

Lasă un răspuns

