Dă-ți pasiunea mai departe!


Asociația Lindenfeld – Ajungem Mari a dat startul unei noi ediții a proiectului „Dă-ți pasiunea mai departe!, care și-a propus să îi ajute pe copiii din centrele de plasament să își îmbunătățească performanțele școlare, să le deschidă noi perspective și să îi ajute să își descopere abilități și noi pasiuni.

am

În weekendul care a trecut am participat la un training special care ne-a pregătit pe toți cei înscriși de întâlnirea cu copilașii. Spre bucuria mea au fost oameni de toate vârstele și de toate specializările și poate vă întrebați de ce am avut nevoie de un training special… poate pentru că noi toți: liceeni, economiști, specialiști în comunicare, IT-iști, voluntari în Africa și pentru tot felul de proiecte îndrăznețe, nu am știut ce răspuns am putea oferi unui copil abandonat, care va vedea în noi șansa unei vieți mai frumoase și care inevitabil ne va pune întrebarea: „De ce nu mă iei la tine acasă?”

Încă nu am reușit să formulăm un răspuns pe măsura întrebării, orice motiv nu pare a fi suficient de întemeiat.

Timp de un semestru școlar voluntari din toată țara vor merge în orfelinate și vor împărtăși din pasiunea lor. Vom da mai departe flacăra din inima noastră copiilor care au nevoie de ea. Nu ne-am propus neapărat să formăm viitori olimpici sau studenți la Harvard, ci măcar, înainte de a închide ochișorii seara, copiii să știe că pot deveni oricine își doresc și că pot face multe lucruri bune și frumoase prin propriile puteri. Și mai ales că îi iubim necondiționat.

am2

Engleza la Grădi a pregătit o mulțime de activități distractive, jocuri, planșe și ghidușii care vor fi postate pe blog. Zilele următoare voi începe o serie de articole speciale pentru acest proiect iar prima temă abordată va fi despre trucurile care ne vor ajuta să captăm atenția copiilor.

Și voi puteți susține acest proiect prin pasiunea voastră pentru educație! Postați un comment cu trucurile voastre, jocurile pe care le folosiți la ore și resurse educaționale și vă asigur că toți voluntarii care au mare nevoie de ele, vă vor fi profund recunoscători.

Site: www.ajungemmari.ro

Facebook: www.facebook.com/ajungemmari

 

Un gând despre “Dă-ți pasiunea mai departe!

  1. Pingback: Meeting the children from #AjungemMari project | Engleza la Grădi

Lasă un răspuns

