DESENE ANIMATE & BRANDURI la ora de engleza


Untitled-1

  1. Facebook: FACE – faţă + BOOK – cartea
  2. Like – a plăcea
  3.  Weekend: WEEK – săptămâna + END – sfârşit
  4. Milka: MILK – lapte
  5. Lion – leu
  6. Teddy – ursulet
  7. Red Bull: RED – rosu + BULL – taur
  8. 7 Days: SEVEN – sapte + DAYS – zile
  9. Milkshake: MILK – lapte + SHAKE – a agita
  10. Fresh – proaspat
  11. Cheesecake: CHEESE – branza + CAKE – prajitura
  12. Full – plin
  13. Fast-Food: FAST – rapid + FOOD – mâncare
  14. Supermarket: MARKET – piaţă
  15. Hobby – pasiune
  16. Mail – posta
  17. Popcorn: CORN – PORUMB
  18. Mickey Mouse: MOUSE – şoarece
  19. Donald Duck: DUCK – rată
  20. Bugs Bunny: BUNNY – iepuras
  21. Sponge – burete
  22. Angry Birds: ANGRY – furios + BIRDS – pasari
  23. Spiderman: SPIDER – paianjen + MAN – barbat
  24. Batman: BAT – liliac
  25. Football: FOOT – picior + BALL – minge
  26. Handball: HAND – picior + BALL – minge
  27. Handsfree: HANDS – maini + FREE – liber

2 gânduri despre “DESENE ANIMATE & BRANDURI la ora de engleza

  1. Pingback: DESENE ANIMATE & BRĂNDURI la ora de engleză. | Discipolii mei – inima mea!

    • Va rog sa-mi preluati si titlul corect: DESENE ANIMATE & BRANDURI la ora de engleza, nu DESENE ANIMATE & BRĂNDURI la ora de engleză, sau sa scoateti articolul meu de pe blogul dumneavoastra.
      Brand este un cuvant englezesc, nu are diacritice. Nu dati ca sursa blogul meu pentru ceva ce nu am postat.
      Multumesc.

Lasă un răspuns

